Продавець Інтернет-магазин автозапчастин розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1008 відгуків
+380 (95) 617-17-30
+380 (95) 422-89-25
+380 (93) 892-81-19
Інтернет-магазин avtozapchast75.com.ua
Кошик

Регулювання карбюратора на холостому ходу

Регулювання карбюратора на холостому ходу.

 

Для забезпечення стійкої та економічної роботи двигуна на малих обертах холостого ходу після пробігу 20 000 км, а також за потреби проводять регулювання карбюратора на холостому ходу при прогрітому двигуні. Регулювання здійснюється гвинтом, що визначає положення дросельної заслінки первинної змішувальній камері і, отже, дозуючим кількість суміші, що надходить у циліндри, й гвинтом, що регулює склад (кількість) суміші для роботи двигуна на холостому ходу.

 

В цілях забезпечення надійної роботи карбюратора, необхідно через 10 000 км, не знімаючи карбюратора з двигуна, продути стисненим повітрям усі жиклери карбюратора і його приймальний фільтр. Через 20 000 км пробігу всі деталі карбюратора промивають неетилованим бензином або бензолом, а відкладення смол та опадів видаляють розчинниками.

Надійна подача палива до карбюратора забезпечується безвідмовною роботою паливного насоса, який подає бензин зі значним надлишком. Перебої в подачі палива призводять до збіднення горючої суміші, при цьому двигун не розвиває повної потужності, нестійкий працює або глухне, а в окремих випадках не запускається.

Паливний насос і його фільтр необхідно промивати неетилованим бензином і продувати стисненим повітрям. При цьому видаляють смолоотложения, потім перевіряють стан і пружність робочої пружини, пружин клапанів, пружин важелів механічної та ручної подачі палива, стан діафрагм і відсутність підтікань палива.

Для очищення повітря від пилу на карбюраторі двигунів ВАЗ встановлений одноступінчатий повітряний фільтр. У нормальних умовах експлуатації рекомендується через 10 000 км пробігу замінити фільтруючі елементи , а при експлуатації на курних дорогах – через 5000 км пробігу або між замінами сухий нерозбірний фільтруючий елемент вилучати з корпусу і витрушувати.

При подальшій установці повітряного фільтра за місцем необхідно ретельно перевірити наявність підсмоктування повітря. Він усувається затяжкою кріплень або заміною прокладок і негідних деталей.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner