Продавець Інтернет-магазин автозапчастин розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1039 відгуків
+380 (95) 617-17-30
+380 (95) 422-89-25
+380 (93) 892-81-19
Інтернет-магазин avtozapchast75.com.ua
Кошик

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Нова Пошта
  • Магазини Rozetka
  • ДеліверіВартість доставки 250.00 ₴.Обов'язкова 100% оплата за товар на картку Приватбанку або на рахунок підприємства
  • АвтолюксОбов'язкова 100% оплата за товар на картку Приватбанку або на рахунок підприємства
  • Нічний експресОбов'язкова 100% оплата за товар на картку Приватбанку або на рахунок підприємства
  • САТОбязательна 100% оплата за товар на карту ПриватБанка или на счёт предприятия
  • Міст ЕкспресОбов'язкова 100% оплата за товар на картку Приватбанку або на рахунок підприємства
  • Доставка кур'єром по місту ПолтаваВартість доставки-від 50 до 150 грн. Залежить від відстані доставки товару.
  • Нова поштаНакладений платіж не розповсюджується на фари, кузовні деталі, шини та диски колісні. Необхідна часткова сплата за крупногабаритні товари, які необхідно пакувати та страхувати від пошкоджень! На товари вартість яких перевищує 3000 грн. необхідна часткова сплата від 10 до 30 % від ціни.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Оплата за реквізитами
  • Оплата на картку Приватбанку
  • Часткова оплата 30-40 % за товар . Сума, що залишилася післяплатою
  • Готівкою лише в місті Полтава
  • Оплата на рахунокПеред оплатою, будь ласка , уточнюйте наявність товару. Бо незавжди вчасно оновлюється інформація по залишкам товару.

Гарантія:

Гарантия на товар от 6 месяцев до 2-х лет, в зависимости от завода производителя . Гарантийные сроки на каждый товар уточняйте у менеджера.

Возврат товара по причине выявления брака в процессе эксплуатации автомобиля:
Товар принимается к возврату вместе с сопроводительными документами СТО, на котором производилась установка товара на автомобиль, а также в оригинальной упаковке, в которой пересылался товар. При наступлении гарантийного случая необходимо уточнить у менеджера , какие
документы нужны с товаром на возврат.

Обычно необходимы: 1) товарный чек, накладная 2) наряд на производство работ с СТО 3) наличие лицензии станции СТО (ксерокопия лицензии или копия свидетельства с указанием видов деятельности 4) Описание выявленной проблемы, краткое описание дефекта.

ВНИМАНИЕ ! На автозапчасти, которые были установленные не на сертифицированном СТО гарантия не распространяется. Претензии не принимаются !

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner