Продавець Інтернет-магазин автозапчастин розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1454 відгуків
+380 (95) 617-17-30
+380 (95) 422-89-25
+380 (93) 892-81-19
Інтернет-магазин avtozapchast75.com.ua
Кошик

Інструкція прокачування амортизаторів підвіски перед установкою на автомобіль

Перед установкою, кожен амортизатор підвіски автомобіля, необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО прокачати. Якщо амортизатор неправильно прокачаний, то це може бути причиною виходу з ладу поршневої системи амортизатора. Це є порушенням інструкцій по установці і виходом з ладу .

Якщо у внутрішній гільзі амортизатора залишається повітря , то амортизатор не може правильно виконувати свої функції. Збій роботи призводить до шумів, стуку при експлуатації і можливого виходу з ладу.

Перед установкою двотрубного амортизатора на автомобіль його потрібно привести у робочий стан. Під час транспортування та зберігання, у двотрубних амортизаторах, робоча рідина може перетекти з внутрішнього в зовнішній циліндр, при цьому у внутрішній циліндр потрапляє газ підпору. У цьому випадку амортизатор буде видавати стуки при роботі в підвісці автомобіля, а його дросельні клапани піддаються руйнуванню. Щоб уникнути передчасної поломки амортизатора , його перед установкою обов'язково потрібно привести у робочий стан, тобто прокачати.

 

Методика прокачування амортизаторів підвіски така:

 

1) Переверніть амортизатор штоком вниз і плавно, без ривків, стисніть його.

2) Зафіксуйте шток амортизатора в цьому положенні на 2-4 секунди.

3) Утримуючи шток, переверніть амортизатор штоком вгору, зафіксуйте амортизатор в цьому положенні на 3-6 секунд.

4) Витримавши амортизатор у вертикальному положенні зазначений час ― плавно висуньте шток до кінця ходу.

5) Переверніть амортизатор штоком вниз, зробіть паузу 2-4 секунди і повторіть пункти 1,2,3,4 п'ять-вісім разів.

6) Закінчивши прокачувати амортизатор, виконуючи послідовність, зупиніться на пункті 4

7) Утримуючи амортизатор вертикально, штоком вгору, виконайте завершальну процедуру. Різкими , але короткими рухами штока переконайтеся в плавному, без провалів, переміщенні поршня. Якісно прокаченный амортизатор – це плавне , без провалів , переміщення поршня.

 

Після прокачування амортизатор повинен перебувати в робочому положенні, штоком вертикально вгору, аж до повної установки на автомобіль.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner