Продавець Интернет-магазин автозапчастей розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
395 відгуків
+38067-378-18-07
+380 (95) 617-17-30
+380 (95) 422-89-25
+380 (93) 892-81-19
Интернет - магазин автозапчастей avtozapchast75.com.ua
Кошик

Інструкція прокачування амортизаторів підвіски перед установкою на автомобіль

Перед установкою, кожен амортизатор підвіски автомобіля, необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО прокачати. Якщо амортизатор неправильно прокачаний, то це може бути причиною виходу з ладу поршневої системи амортизатора. Це є порушенням інструкцій по установці і виходом з ладу .

Якщо у внутрішній гільзі амортизатора залишається повітря , то амортизатор не може правильно виконувати свої функції. Збій роботи призводить до шумів, стуку при експлуатації і можливого виходу з ладу.

Перед установкою двотрубного амортизатора на автомобіль його потрібно привести у робочий стан. Під час транспортування та зберігання, у двотрубних амортизаторах, робоча рідина може перетекти з внутрішнього в зовнішній циліндр, при цьому у внутрішній циліндр потрапляє газ підпору. У цьому випадку амортизатор буде видавати стуки при роботі в підвісці автомобіля, а його дросельні клапани піддаються руйнуванню. Щоб уникнути передчасної поломки амортизатора , його перед установкою обов'язково потрібно привести у робочий стан, тобто прокачати.

 

Методика прокачування амортизаторів підвіски така:

 

1) Переверніть амортизатор штоком вниз і плавно, без ривків, стисніть його.

2) Зафіксуйте шток амортизатора в цьому положенні на 2-4 секунди.

3) Утримуючи шток, переверніть амортизатор штоком вгору, зафіксуйте амортизатор в цьому положенні на 3-6 секунд.

4) Витримавши амортизатор у вертикальному положенні зазначений час ― плавно висуньте шток до кінця ходу.

5) Переверніть амортизатор штоком вниз, зробіть паузу 2-4 секунди і повторіть пункти 1,2,3,4 п'ять-вісім разів.

6) Закінчивши прокачувати амортизатор, виконуючи послідовність, зупиніться на пункті 4

7) Утримуючи амортизатор вертикально, штоком вгору, виконайте завершальну процедуру. Різкими , але короткими рухами штока переконайтеся в плавному, без провалів, переміщенні поршня. Якісно прокаченный амортизатор – це плавне , без провалів , переміщення поршня.

 

Після прокачування амортизатор повинен перебувати в робочому положенні, штоком вертикально вгору, аж до повної установки на автомобіль.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner