Інструкція прокачування амортизаторів підвіски перед установкою на автомобіль
Перед установкою, кожен амортизатор підвіски автомобіля, необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО прокачати. Якщо амортизатор неправильно прокачаний, то це може бути причиною виходу з ладу поршневої системи амортизатора. Це є порушенням інструкцій по установці і виходом з ладу .
Якщо у внутрішній гільзі амортизатора залишається повітря , то амортизатор не може правильно виконувати свої функції. Збій роботи призводить до шумів, стуку при експлуатації і можливого виходу з ладу.
Перед установкою двотрубного амортизатора на автомобіль його потрібно привести у робочий стан. Під час транспортування та зберігання, у двотрубних амортизаторах, робоча рідина може перетекти з внутрішнього в зовнішній циліндр, при цьому у внутрішній циліндр потрапляє газ підпору. У цьому випадку амортизатор буде видавати стуки при роботі в підвісці автомобіля, а його дросельні клапани піддаються руйнуванню. Щоб уникнути передчасної поломки амортизатора , його перед установкою обов'язково потрібно привести у робочий стан, тобто прокачати.
Методика прокачування амортизаторів підвіски така:
1) Переверніть амортизатор штоком вниз і плавно, без ривків, стисніть його.
2) Зафіксуйте шток амортизатора в цьому положенні на 2-4 секунди.
3) Утримуючи шток, переверніть амортизатор штоком вгору, зафіксуйте амортизатор в цьому положенні на 3-6 секунд.
4) Витримавши амортизатор у вертикальному положенні зазначений час ― плавно висуньте шток до кінця ходу.
5) Переверніть амортизатор штоком вниз, зробіть паузу 2-4 секунди і повторіть пункти 1,2,3,4 п'ять-вісім разів.
6) Закінчивши прокачувати амортизатор, виконуючи послідовність, зупиніться на пункті 4
7) Утримуючи амортизатор вертикально, штоком вгору, виконайте завершальну процедуру. Різкими , але короткими рухами штока переконайтеся в плавному, без провалів, переміщенні поршня. Якісно прокаченный амортизатор – це плавне , без провалів , переміщення поршня.
Після прокачування амортизатор повинен перебувати в робочому положенні, штоком вертикально вгору, аж до повної установки на автомобіль.
- Пристрій, експлуатація і ремонт стартерівДуже важливий компонент автомобіля це звичайно ж стартер. Без нього двигун внутрішнього згоряння не зможе почати роботу по згоранню палива.