Кільця поршневі
Поршневі кільця є одним з важливих елементів справної роботи двигуна. Кільця поршневі бувають компресионные, які служать для запобігання поривів газу з камери згоряння в картер, і маслос'емниє - це кільця поршневі, які перешкоджають проникненню масла з картера в камеру згоряння, знімаючи надлишки масла зі стінки циліндра. Маслос'емниє кільця встановлюють трохи нижче компресійних кілець. Відрізняються від компресійних кілець наскрізними прорізами.
Поршневі кільця роблять з ковкого чавуну. Він такий ж матеріалу,як і блоки циліндрів, що дозволяє добре утримувати масло, зменшуючи при цьому знос. Також кільця роблять з пластичного чавуну, який володіє кращими властивостями чавуну + може легко деформуватися - полегшуючи встановлення кілець. Кільця поршневі також роблять з нержавіючої сталі, які є удосконаленням хромованих чавунних кілець . Нержавіюча сталь - це матеріал в який входить велика кількість хрому. По багатьом властивостям і характеристикам вони є взаємозамінними між собою. Нержавіюча сталь має здатність протистояти високій температурі, більше ніж хромований чавун.
З часу експлуатації перших кілець були прийняті багато методів з удосконалення продукції. Так для того ,щоб збільшити термін служби кілець і забезпечити швидку роботу, були створені молібденові кільця. Молібден - це перехідний метал світло-сірого кольору. Головне застосування в металургії . Молібден також володіє багатьма протизношувальні властивості хрому. Молібденові кільця мають більш тривалі терміни експлуатації,ніж звичайні кільця.
Верхні компресійні кільця двигуна бувають різних типів. Кільце може мати умисне невелике перекручування. Верхня і нижня поверхні кільця не лежать плоско в канавці для кільця, а злегка нахилені, а верхній і нижній край лицьовій поверхні контактує з отвором циліндра. Поршневі компресійні кільця створені , щоб прискорити роботу поверхонь поршневих кілець і стінок циліндрів, допомагати ущільнення кільця у верхній і нижній частинах канавки. Величина перекручування кільця дуже мала і воно зазвичай робиться шляхом стачиания фаски на внутрішньому краї кільця.
Головне завдання другого компресійного кільця обеспеение додаткового ущільнення після верхнього маслосъемного кільця. Друге кільце стежить тільки за газами, які проходять повз верхнього кільця, а тиск і температура відрізняються від значень для верхнього компресійного кільця. Друге компресійне кільце має додаткове завдання. Воно допомагає маслосъемному кільцю діючи, як скребок, запобігаючи потраплянню зайвого масла в камеру згоряння і виникнення детонації. Деякі другі компресійні кільця зроблені скошеними,щоб сприяти роботі маслосъемного кільця, а скіс найменший у верхнього краю кільця. При цьому він прагне рухатися поверх масла при русі вгору в циліндрі і буде видаляти масло при русі вниз. Якщо видалення олії є проблемою, то такий тип кільця примусово видаляє масло. Друге компресійне кільце без зазору є новою конструкцією. Хотя изготовить полностью кольцо без зазора почти нереально, потому что его будет невозможно установить на поршень и кольцо будет нерегулируемым даже при самых малых отклонениях формы отверстия цилиндра от окружности. Не обращая внимания на это, кольцо можно сделать без видимого зазора для газов, проходящих мимо кольца. При использовании этих колец двигатель прирабатывается быстрее в процессе обкатки и выдает большую мощность при проверке на стенде.
Маслос'емниє кільця дуже важливі для функціонування двигунів при використанні низькооктанового палива. Моторне масло, яке залишається в камері згоряння буде зменшувати октанове число палива, що може призвести до детонації. Воно також може забруднювати камери згоряння і головки поршнів, що обов'язково викличе зниження потужності двигуна.
Поршневі кільця виконують ряд функцій : 1) Ущільнення камери згоряння. Компресійні кільця підтримують компресію . 2) Збільшення тепловіддачі від поршня через стінку циліндра, не допускаючи перегріву і задирака поршня. 3) Регулювання товщини плівки моторного масла на циліндрі з роздільною мастилом.
Вибрати хороші якісні поршневі кільця можна у нас в інтернет-магазині : https://avtozapchast75.com.ua/
- Пристрій, експлуатація і ремонт стартерівДуже важливий компонент автомобіля це звичайно ж стартер. Без нього двигун внутрішнього згоряння не зможе почати роботу по згоранню палива.