Продавець Интернет-магазин автозапчастей розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
345 відгуків
+38067-378-18-07
+38095-617-17-30
+38095-422-89-25
+38093-892-81-19
Интернет - магазин автозапчастей avtozapchast75.com.ua
Кошик

Регулювання карбюратора на холостому ходу

Регулювання карбюратора на холостому ходу.

 

Для забезпечення стійкої та економічної роботи двигуна на малих обертах холостого ходу після пробігу 20 000 км, а також за потреби проводять регулювання карбюратора на холостому ходу при прогрітому двигуні. Регулювання здійснюється гвинтом, що визначає положення дросельної заслінки первинної змішувальній камері і, отже, дозуючим кількість суміші, що надходить у циліндри, й гвинтом, що регулює склад (кількість) суміші для роботи двигуна на холостому ходу.

 

В цілях забезпечення надійної роботи карбюратора, необхідно через 10 000 км, не знімаючи карбюратора з двигуна, продути стисненим повітрям усі жиклери карбюратора і його приймальний фільтр. Через 20 000 км пробігу всі деталі карбюратора промивають неетилованим бензином або бензолом, а відкладення смол та опадів видаляють розчинниками.

Надійна подача палива до карбюратора забезпечується безвідмовною роботою паливного насоса, який подає бензин зі значним надлишком. Перебої в подачі палива призводять до збіднення горючої суміші, при цьому двигун не розвиває повної потужності, нестійкий працює або глухне, а в окремих випадках не запускається.

Паливний насос і його фільтр необхідно промивати неетилованим бензином і продувати стисненим повітрям. При цьому видаляють смолоотложения, потім перевіряють стан і пружність робочої пружини, пружин клапанів, пружин важелів механічної та ручної подачі палива, стан діафрагм і відсутність підтікань палива.

Для очищення повітря від пилу на карбюраторі двигунів ВАЗ встановлений одноступінчатий повітряний фільтр. У нормальних умовах експлуатації рекомендується через 10 000 км пробігу замінити фільтруючі елементи , а при експлуатації на курних дорогах – через 5000 км пробігу або між замінами сухий нерозбірний фільтруючий елемент вилучати з корпусу і витрушувати.

При подальшій установці повітряного фільтра за місцем необхідно ретельно перевірити наявність підсмоктування повітря. Він усувається затяжкою кріплень або заміною прокладок і негідних деталей.

Інші статті