Регулювання карбюратора на холостому ходу
Регулювання карбюратора на холостому ходу.
Для забезпечення стійкої та економічної роботи двигуна на малих обертах холостого ходу після пробігу 20 000 км, а також за потреби проводять регулювання карбюратора на холостому ходу при прогрітому двигуні. Регулювання здійснюється гвинтом, що визначає положення дросельної заслінки первинної змішувальній камері і, отже, дозуючим кількість суміші, що надходить у циліндри, й гвинтом, що регулює склад (кількість) суміші для роботи двигуна на холостому ходу.
В цілях забезпечення надійної роботи карбюратора, необхідно через 10 000 км, не знімаючи карбюратора з двигуна, продути стисненим повітрям усі жиклери карбюратора і його приймальний фільтр. Через 20 000 км пробігу всі деталі карбюратора промивають неетилованим бензином або бензолом, а відкладення смол та опадів видаляють розчинниками.
Надійна подача палива до карбюратора забезпечується безвідмовною роботою паливного насоса, який подає бензин зі значним надлишком. Перебої в подачі палива призводять до збіднення горючої суміші, при цьому двигун не розвиває повної потужності, нестійкий працює або глухне, а в окремих випадках не запускається.
Паливний насос і його фільтр необхідно промивати неетилованим бензином і продувати стисненим повітрям. При цьому видаляють смолоотложения, потім перевіряють стан і пружність робочої пружини, пружин клапанів, пружин важелів механічної та ручної подачі палива, стан діафрагм і відсутність підтікань палива.
Для очищення повітря від пилу на карбюраторі двигунів ВАЗ встановлений одноступінчатий повітряний фільтр. У нормальних умовах експлуатації рекомендується через 10 000 км пробігу замінити фільтруючі елементи , а при експлуатації на курних дорогах – через 5000 км пробігу або між замінами сухий нерозбірний фільтруючий елемент вилучати з корпусу і витрушувати.
При подальшій установці повітряного фільтра за місцем необхідно ретельно перевірити наявність підсмоктування повітря. Він усувається затяжкою кріплень або заміною прокладок і негідних деталей.
- Пристрій, експлуатація і ремонт стартерівДуже важливий компонент автомобіля це звичайно ж стартер. Без нього двигун внутрішнього згоряння не зможе почати роботу по згоранню палива.