Продавець Інтернет-магазин автозапчастин розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1465 відгуків
+380 (95) 617-17-30
+380 (95) 422-89-25
+380 (93) 892-81-19
Інтернет-магазин avtozapchast75.com.ua
Кошик

Свічки запалювання

Одним з найбільш важливих елементів у роботі двигуна є свічки запалювання.

Свічка запалювання – це розрядник, де в процесі роботи між електродами утворюється іскра, необхідна для займання паливної рідини. Недолік іскри тягне за собою підвищену витрату палива, втрату потужності, освіта вібрації, збільшення токсичності вихлопу, проблеми із запуском двигуна.

У необхідний момент з котушки запалювання по високовольтних проводів на центральний електрод свічки надходить висока напруга. В зазорі між електродами повітря іонізується і утворюється іскра. Вона проскакує між бічним і центральним електродів. Для утворення гарної іскри необхідно напруга від чотирьох до двадцяти восьми тисяч вольт. Цей показник повністю залежить від компресії двигуна, його навантаження і від повітряного зазору між електродами. Чим вище навантаження або компресія і чим більше зазор, тим напруга має бути більше. Момент утворення іскри триває менше секунди, але цього досить для того, щоб іскра запалила робочу суміш.

Якщо двигун повністю справний і з нормально працюючим стартером, але при цьому автомобіль не заводиться, то в першу чергу слід перевірити свічки запалювання і встановити наявність іскри. Якщо іскра відсутня або її світіння не буде характерно синього відтінку, то з упевненістю можна говорити про несправності в системі запалювання, а саме поломки котушки запалювання.

У тому випадки, якщо двигун заводиться, але працює нерівномірно, пропускає запалювання або сіпається, потрібно звернути увагу на свічки запалювання. Можливо, одна або дві свічки несправні. Для діагностики такої поломки краще всього використовувати високовольтний осцилограф, або якщо ця процедура проводиться в домашніх умовах – рідкокристалічної викрутку. Після виявлення перепадів в напрузі, краще всього купити свічку запалювання і замінити їй стару.

Найголовнішими причинами виходу свічок з ладу є її забруднення. З часом електроди виробляються, в результаті чого відбувається збільшення зазору, що в свою чергу збільшує напругу для іскроутворення. В деяких випадках, ця проблема може викликати перевантаження системи запалювання, вихід з ладу комутатора або пробій котушки запалювання. Але в більшості випадків знос свічки настає значно пізніше, ніж її забруднення. Наиболее часто свечи загрязняются , если масляные и топливные отложения накапливаются на электродах, кроме того, они могут создать  своего рода барьер, который препятствует нормальному  искрообразованию.  Также причиной загрязнения свечей может быть  подбор масла, когда двигатель «ест»  много масла. Рекомендуется менять свечи каждые 30.000 – 45.000 км пробега.  Но при заправке некачественным топливом показатель сокращается вдвое.

Маркировка свечей Bosch :

Можно рассмотреть маркировку на примере одной свечи у , которой маркировка   WR7DCR  позиции  1 2 3 4 5 6 :

1)      W  - резьба метрическая М14х1,25 с плоским уплотнительным седлом и размером под ключ 21 мм (обозначается SW21)

F – резьба М14х1,5 с плоским уплотнительным седлом и SW 16

M – резьба М18 с плоским седлом уплотнения и SW 25

H – резьба М14х1,25 с конусным седлом уплотнения и SW16

D -  резьба М18х1,5 с конусным седлом  уплотнения и SW21.

2)      R – обозначает, что свеча имеет сопротивление для подавления радиопомех.

3)      7 – калильное число

4)      Обозначение  длины резьбы:

А- длина резьбовой части 12,7 мм, нормальное положение искры

В – длина резьбы 12,7 мм, выдвинутое положение искры

С –длина резьбы 19 мм, нормальное положение искры

D – длина резьбы 19 мм, выдвинутое положение искры

DT – длина резьбы 19 мм, выдвинутое положение искры и три электрода массы

L – длина резьбы 19 мм, далеко выдвинутое положение искры

 

5)      Материал среднего электрода:

С – сплав никеля и меди

E – никель-иттрий

S –  серебряный средний электрод

P – платиновый

О- стандартная свеча с усиленным средним электродом

I – платина-иридий

 

6)      Сопротивление обгорания R = 1 кОм.

 

Маркировка свечей NGK  : http://www.motocross.com.ua/articles/ngk.shtml

Маркировка свечей Champion  : https://www.drive2.ru/l/4178620/

Маркування свічок Denso : http://www.denso-am.ru/produkty/zapasnye-chasti/zazhiganie/svechi-zazhiganiia/sistema-oboznachenii-svechei-zazhiganiia-denso/

Маркування свічок Beru : http://www.avtocar.su/publ/vse_o_avto/svechi_zazhiganija/rasshifrovka_oboznachenija_beru/107-1-0-278

Маркування свічок запалювання Finwhale : http://www.decort.kiev.ua/finwhale_sv.htm

 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner